یکی از اعضای شورای شهر تهران از طریق جذب اسپانسر تاکنون حدود چهارصد میلیون تومان به این فدراسیون کمک کرده و رئیس فدراسیون هم این عضو شورا را دعوت کرده تا همراه این تیم به یکی از کشورهای خارجی سفر کند.

به گزارش مشرق، رئیس یکی از فدراسیون‌های ورزشی با توجه به کمک میلیونی یکی از اعضای شورای شهر تهران به این رشته مجبور شده یک خبرنگار را به همراه تیم ملی به مسابقات برون مرزی اعزام کند.
 
یکی از اعضای شورای شهر تهران از طریق جذب اسپانسر تاکنون حدود چهارصد میلیون تومان به این فدراسیون کمک کرده و رئیس فدراسیون هم این عضو شورا را دعوت کرده تا همراه این تیم به یکی از کشورهای خارجی سفر کند. این عضو شورای شهر هم خبرنگاری را به نیابت از خود برای این سفر معرفی کرده است.
 
در کنار این موضوع ظاهرا پیش از این تصمیم خبرنگار مذکور مصاحبه‌ای با رئیس فدراسیون داشته که در آن رئیس رشته مورد نظر انتقادات تندی نسبت به برخی مسئولتن بلند پایه ورزش و به ویژه وزیر ورزش داشته است. البته رئیس رشته مورد نظر بعدا از گفته‌های خویش پیشمان می‌شود و به واسطه دوستان و برخی همکارانش در فدراسیون از پخش این گفت وگو جلوگیری می‌کند.
 
حال اینکه چگونه در میان این همه رشته، فقط این رشته است که رئیس آن به خاطر کمک 400 میلیونی خبرنگار به خارج از کشور می‌برد، جای سؤال دارد. تاکنون فدراسیون‌های زیادی اسپانسر گرفته‌اند اما این کار را انجام نداده‌اند. حال باید دید چه ماجرای در پشت پرده است که این فدراسیون پرحاشیه چنین تصمیمی گرفته است.
منبع: دانا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • بهمن ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    0 0
    اسمش رو بگید تا رسوا بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس